Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 1301-9058 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1985 | Yayıncı Gazi Üniversitesi |


***Dergimiz 2020 yılı sayıları için aday makale alımına başlamıştır. İlginiz için teşekkür ederiz.

Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi***

Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD) eğitim alanlarında özgün araştırma makaleleri yayımlayan hakemli bir dergidir. Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında olmak üzere yılda üç kez yayınlanır. Tüm bilim insanlarının yazılarına açıktır.


Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1301-9058 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1985 | Yayıncı Gazi Üniversitesi |
Kapak Resmi


***Dergimiz 2020 yılı sayıları için aday makale alımına başlamıştır. İlginiz için teşekkür ederiz.

Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi***

Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD) eğitim alanlarında özgün araştırma makaleleri yayımlayan hakemli bir dergidir. Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında olmak üzere yılda üç kez yayınlanır. Tüm bilim insanlarının yazılarına açıktır.


Cilt 40 - Sayı 2 - 6 Ağu 2020
  1. STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 329 - 355
    Nalan ZENGİN , Gökhan KAYA , Murat PEKTAŞ
  2. Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
    Sayfalar 357 - 384
    Mahmut ÖZER
  3. Özel Yetenekli Öğrencilerin Çevre Sorunlarına Yönelik Algılarının Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak İncelenmesi
    Sayfalar 385 - 409
    Oğuzhan NACAROĞLU , Tahsin BOZDAĞ
  4. Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Etik Yaklaşımlarının İncelenmesi
    Sayfalar 411 - 435
    Gamze KARAKUŞ , Osman ÇİMEN
  5. Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
    Sayfalar 437 - 480
    Belkız CAYMAZ , Abdullah AYDIN
  6. Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımında Kullanılan Argümantasyon Tekniklerinin Ortaokul Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajları Üzerine Etkisi
    Sayfalar 481 - 510
    Volkan BİLİR , Ayşegül TATLI , Candan YILDIZ , Betül Büşra EMİROĞLU , Devrim ERTUĞRUL , Gizem SAKMEN
  7. Fen Bilimleri Dersi “Güneş, Dünya ve Ay” Ünitesine Yönelik Başarı Testinin Geliştirilmesi
    Sayfalar 511 - 551
    Gökhan SONTAY , Orhan KARAMUSTAFAOĞLU
  8. Okul Öncesi Fen Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Tematik İçerik Analizi: 2015-2019 Yılları Arası
    Sayfalar 553 - 589
    Melek Merve YILMAZ , Rabia ÖZEN UYAR , Ayperi DİKİCİ SIĞIRTMAÇ
  9. Araştırma Görevlilerinde İş Becerikliliği ve İşle Bütünleşme Arasındaki İlişki
    Sayfalar 591 - 620
    Burak BULUÇ , Müge ERSOY KART
  10. Okullarda Sosyal Sermaye ve Örgüt Sağlığı İlişkisi
    Sayfalar 621 - 663
    Muhammet İ̇brahim AKYÜREK , Sabri ÇELİK
  11. 8. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediği ve Okuduğu Bilgilendirici Metinleri Özetleme Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
    Sayfalar 665 - 697
    Özkan ÇETİN , Kenan BULUT
  12. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sanat Etkinlikleri Konusundaki Görüşlerinin Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında İncelenmesi
    Sayfalar 699 - 726
    Fatih AYDOĞDU , Mine AYANOĞLU
  13. Müzik Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 727 - 757
    Ömer Can ALÇIN , Murat Kamil İNANICI
  14. Müzik Eğitiminde Kokas Pedagojisi
    Sayfalar 759 - 774
    Tuğba ÇAĞLAK EKER
  15. Estetik Algılama ve Sanatsal Yaratım Sürecinde Sanat Motivasyonunun Önemi
    Sayfalar 775 - 795
    Kerim LAÇİNBAY
Dizinler