Volume: 35 -
Issue: 2
4.707 |
9.713
Contents
-
Articles
-
21. Yüzyıl Becerileri Işığında FATİH Projesi Değerlendirmesi
/ Pages
: 209-229
Çelebi ULUYOL, Selami ERYILMAZ
-
Teorik Olarak Yapılandırılmış Sosyal ve Bireysel Katılım Faktörlerinin Ampirik Olarak Sınanması
/ Pages
: 231-265
Remzi KINCAL, OSMAN KARTAL
-
Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Benlik Saygısı Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
/ Pages
: 267-281
Mustafa ERBAŞ, Hüseyin ÜNLÜ, Tuğba DAVARCI
-
İki Boyutlu Matematik Kaygısı Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
/ Pages
: 283-301
Veysel AKCAKIN, Ümran CEBESOY, Yusuf İNEL
-
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE EV ZİYARETLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
/ Pages
: 307-332
Semra Erkan, İlknur TARMAN, Işıl Ömrüuzun, Yekta Koşan, Nilüfer Kuru, Sabiha Kaymak
-
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Periyot Kavramıyla İlgili Kavram İmajları
/ Pages
: 333-353
Abdulkadir ÖNER, Erhan ERTEKİN
-
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik Öz-yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
/ Pages
: 285-306
Sedef CANBAZOĞLU BİLİCİ, Evrim BARAN