Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci
The Processes of Preparing for Violin Education Effectively

Yılmaz ŞENDURUR [1]


Bu çalışmada, keman eğitimi dersine hazırlanma aşamasında öğrencilerin bireysel çalışma süreçlerini en etkili bir biçimde nasıl değerlendirmeleri gerektiği incelenmiştir. Öğrencilerin bireysel çalışma süreçlerini etkili bir biçimde değerlendirmeleri için, zihinselfiziksel- ruhsal yönden çalışmaya uygun olmaları, çalışmayı istemeleri, iyi motive edilmiş olmaları ve çalışmayı yapacakları mekanların çalışmaya elverişli olacak şekilde düzenlenip, planlanması gerektiği görülmüştür. Konuyla ilgili çalışmaya yararlı olacağı düşüncesiyle bazı önerilerde bulunulmuştur.
In this study, how students should effectively utilize their personal exercising processes for preparation of violin education course is examined. For an effective utilization it is pointed and that students have to be mentally, physically and psychologically ready to exercise; must be willing to exercise, should be motivated; and the working place must be rearranged and planned to be suitable to exercise. Some recommendations are made so that it might be useful for the subject.
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: Yılmaz ŞENDURUR

Dates

Publication Date : June 1, 2001

Bibtex @ { gefad91081, journal = {Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-9058}, address = {}, publisher = {Gazi University}, year = {2001}, volume = {21}, pages = { - }, doi = {}, title = {Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci}, key = {cite}, author = {ŞENDURUR, Yılmaz} }
APA ŞENDURUR, Y . (2001). Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 21 (2) , . Retrieved from http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6768/91081
MLA ŞENDURUR, Y . "Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2001 ): <http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6768/91081>
Chicago ŞENDURUR, Y . "Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2001 ):
RIS TY - JOUR T1 - Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci AU - Yılmaz ŞENDURUR Y1 - 2001 PY - 2001 N1 - DO - T2 - Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - EP - VL - 21 IS - 2 SN - 1301-9058- M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci %A Yılmaz ŞENDURUR %T Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci %D 2001 %J Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-9058- %V 21 %N 2 %R %U
ISNAD ŞENDURUR, Yılmaz . "Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 / 2 (June 2001): - .
AMA ŞENDURUR Y . Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2001; 21(2): -.
Vancouver ŞENDURUR Y . Keman Eğitimi Dersine Etkili Hazırlanma Süreci. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2001; 21(2): -.