Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.
Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.

Seda YÜCEL [1] , Nilgün SEÇKEN ve F. İnci MORGİL [2]


The aim of the chemistry lesson which is taught at the High School is to gain skills and ability of student in the frame of programs which had been decided. By using mathematical, theoretical and practical ways. Chemistry is tried to teach as it was in the aims that had been designed for chemistry. In the practice student learn knowledge that is taught in the chemistry lessons by memorizing and these are used with the practical solutions of problems whose aim is to eliminate . There fore today\'s high school youth consist of the student whose aim is to be successful enough for the exams and don\'t know exactly why they\'ve learnt and how to use them. Measuring whether students learnt the symbols, definite and units or not is related to chemistry lessons they\'ve been told will be useful to solve those problems. Because of that a test including 28 questions related to Tam Metin
Lise düzeyinde verilen kimya derslerinin amacı, öğrenciye belirlenen programlar çerçevesinde bilgi ve, beceri kazandırmaktır. Matematiksel, uygulamalı ve teorik yöntemler kullanmak suretiyle denel bir bilim olan kimya, kimya dersi için belirlenmiş hedefler doğrultusunda öğretilmeye çalışılır. Yapılan uygulamalarda öğrenciler kimya derslerinde öğretilmeye çalışılan bilgileri ezberleyerek öğrenmekte, ezberleyerek öğrendiklerini de eleme amaçlı yapılan sınavlarda, pratik çözüm ile birlikte kullanmaktadırlar. Böylece, öğrendiklerini neden, ne amaçla, nasıl uygulayacağını bilemeden, geçici ve kolay yöntemlerle ezberleyen, sadece sınavda başarı için kuru kuruya öğrenen öğrenciler bugünkü lise gençliğini oluşturmaktadır. Lise öğrencilerinin,
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: Seda YÜCEL

Author: Nilgün SEÇKEN ve F. İnci MORGİL

Dates

Publication Date : June 1, 2001

Bibtex @ { gefad91077, journal = {Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-9058}, address = {}, publisher = {Gazi University}, year = {2001}, volume = {21}, pages = { - }, doi = {}, title = {Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.}, key = {cite}, author = {YÜCEL, Seda and MORGİL, Nilgün SEÇKEN ve F. İnci} }
APA YÜCEL, S , MORGİL, N . (2001). Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 21 (2) , . Retrieved from http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6768/91077
MLA YÜCEL, S , MORGİL, N . "Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2001 ): <http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6768/91077>
Chicago YÜCEL, S , MORGİL, N . "Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2001 ):
RIS TY - JOUR T1 - Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi. AU - Seda YÜCEL , Nilgün SEÇKEN ve F. İnci MORGİL Y1 - 2001 PY - 2001 N1 - DO - T2 - Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - EP - VL - 21 IS - 2 SN - 1301-9058- M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi. %A Seda YÜCEL , Nilgün SEÇKEN ve F. İnci MORGİL %T Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi. %D 2001 %J Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-9058- %V 21 %N 2 %R %U
ISNAD YÜCEL, Seda , MORGİL, Nilgün SEÇKEN ve F. İnci . "Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 / 2 (June 2001): - .
AMA YÜCEL S , MORGİL N . Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2001; 21(2): -.
Vancouver YÜCEL S , MORGİL N . Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller, Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi.. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2001; 21(2): -.