Effective Teaching Specialities of Teacher Trainers Working at Teacher Training Institutions
Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri

H. Şenay ŞEN [1] , Yavuz ERİŞEN [2]


Effective teachers are the people, thinking, questioning, criticizing, open to innovations, renewing themselves continuously and loving their professions. In order to train teachers with these qualifications the teacher trainers must also possess them. This study is concerned with the determination of the “effective teaching specialties “of the teacher trainers in teacher training institutes.
Etkili öğretmenler; düşünen, soru soran, eleştiren, gelişme ve yeniliklere açık, kendini sürekli yenileyen, mesleğini seven kişilerdir. Bu niteliklere sahip öğretmenlerin yetiştirilebilmesi için ise, öncelikle onları yetiştiren öğretim elemanlarının söz konusu niteliklere sahip olması gerekmektedir. Bu araştırmada öğretmen yetiştiren kurumlarda öğretim elemanlarının gösterdikleri “etkili öğretmenlik özellikleri” belirlenmeye çalışılmıştır.
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: H. Şenay ŞEN

Author: Yavuz ERİŞEN

Dates

Publication Date : March 1, 2002

Bibtex @ { gefad91036, journal = {Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-9058}, address = {}, publisher = {Gazi University}, year = {2002}, volume = {22}, pages = { - }, doi = {}, title = {Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri}, key = {cite}, author = {ŞEN, H. Şenay and ERİŞEN, Yavuz} }
APA ŞEN, H , ERİŞEN, Y . (2002). Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 22 (1) , . Retrieved from http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6766/91036
MLA ŞEN, H , ERİŞEN, Y . "Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2002 ): <http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6766/91036>
Chicago ŞEN, H , ERİŞEN, Y . "Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2002 ):
RIS TY - JOUR T1 - Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri AU - H. Şenay ŞEN , Yavuz ERİŞEN Y1 - 2002 PY - 2002 N1 - DO - T2 - Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - EP - VL - 22 IS - 1 SN - 1301-9058- M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri %A H. Şenay ŞEN , Yavuz ERİŞEN %T Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri %D 2002 %J Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-9058- %V 22 %N 1 %R %U
ISNAD ŞEN, H. Şenay , ERİŞEN, Yavuz . "Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 / 1 (March 2002): - .
AMA ŞEN H , ERİŞEN Y . Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2002; 22(1): -.
Vancouver ŞEN H , ERİŞEN Y . Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2002; 22(1): -.