Collaboration on teaching practice A case study
Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması

Gülsen ÜNVER [1]


The aim of this study was to elicit whether administrators in educational faculty, principals of schools, tutors, mentors and student teachers have enough information about collaboration on which topic and how they could make it. In this study case study design which is one of the qualitative research methods was adopted. Data was collected administering a questionnaire contained open-ended questions. Descriptive analyses technique was administered on the collected data. The results of the study indicated that administrators in educational faculty and tutors have enough information about collaboration on which topic and how they could make it, while the others have not.
Bu çalışmanın amacı eğitim fakültesi yöneticisi, uygulama okulu yöneticisi, öğretim elemanı, uygulama öğretmeni ve öğretmen adaylarının hangi konularda ve nasıl işbirliği yapabileceklerine ilişkin yeterli bilgileri olup olmadığını ortaya çıkarmaktır. Bu çalışmada nitel araştırma yöntemlerinden biri olan durum çalışması deseni uygulandı. Veriler açık uçlu soruları içeren bir anket uygulanarak toplandı. Toplanan veriler üzerinde betimsel analiz tekniği uygulandı. Çalışmanın sonuçları eğitim fakültesi yöneticisi ve öğretim elemanlarının işbirliğini hangi konularda ve nasıl yapabileceklerine ilişkin yeterli bilgisi olduğunu, diğerlerinin ise bu konuda yeterli bilgisi olmadığını gösterdi.
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: Gülsen ÜNVER

Dates

Publication Date : March 1, 2003

Bibtex @ { gefad90984, journal = {Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-9058}, address = {}, publisher = {Gazi University}, year = {2003}, volume = {23}, pages = { - }, doi = {}, title = {Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması}, key = {cite}, author = {ÜNVER, Gülsen} }
APA ÜNVER, G . (2003). Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 23 (1) , . Retrieved from http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6763/90984
MLA ÜNVER, G . "Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2003 ): <http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6763/90984>
Chicago ÜNVER, G . "Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2003 ):
RIS TY - JOUR T1 - Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması AU - Gülsen ÜNVER Y1 - 2003 PY - 2003 N1 - DO - T2 - Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - EP - VL - 23 IS - 1 SN - 1301-9058- M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması %A Gülsen ÜNVER %T Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması %D 2003 %J Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-9058- %V 23 %N 1 %R %U
ISNAD ÜNVER, Gülsen . "Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 / 1 (March 2003): - .
AMA ÜNVER G . Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2003; 23(1): -.
Vancouver ÜNVER G . Öğretmenlik Uygulamasında İşbirliği Bir Durum Çalışması. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2003; 23(1): -.