The importance of voice education and ındıvıdual voice education course at the ınstıtutıon that musıc teachers
Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi

Ferda GÜRGAN ÖZTÜRK [1]


In this study, the importance of voice education at the institutions that train music teachers was taken seriously and a general appreciation of individual voice education course was tried to be done. In this respect, some important consequences came into being such as the development of voice education programs according to modern development techniques properly and increase of weekly course times, that are becoming less day by day, by spreading to years. Some basic implications were indicated relatingto the solitions of the problems that were defined in the study.
Bu çalışmada, müzik öğretmeni yetiştiren kurumlardaki ses eğitiminin önemi üzerinde durulmuş ve bireysel ses eğitimi dersinin genel bir değerlendirmesinin yapılmasına çalışılmıştır. Bu kapsamda, ses eğitimi programlarının çağdaş program geliştirme tekniklerine uygun olarak geliştirilmesi ve gittikçe azaldığı gözlenen haftalık ders saatlerinin yıllara yayılarak artırılması gibi önemli sonuçlar ortaya çıkmıştır. Çalışmada belirlenen sorunların çözümüne ilişkin temel öneriler getirilmiştir.
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: Ferda GÜRGAN ÖZTÜRK

Dates

Publication Date : March 1, 2003

Bibtex @ { gefad90983, journal = {Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-9058}, address = {}, publisher = {Gazi University}, year = {2003}, volume = {23}, pages = { - }, doi = {}, title = {Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi}, key = {cite}, author = {ÖZTÜRK, Ferda GÜRGAN} }
APA ÖZTÜRK, F . (2003). Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 23 (1) , . Retrieved from http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6763/90983
MLA ÖZTÜRK, F . "Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2003 ): <http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6763/90983>
Chicago ÖZTÜRK, F . "Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2003 ):
RIS TY - JOUR T1 - Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi AU - Ferda GÜRGAN ÖZTÜRK Y1 - 2003 PY - 2003 N1 - DO - T2 - Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - EP - VL - 23 IS - 1 SN - 1301-9058- M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi %A Ferda GÜRGAN ÖZTÜRK %T Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi %D 2003 %J Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-9058- %V 23 %N 1 %R %U
ISNAD ÖZTÜRK, Ferda GÜRGAN . "Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 / 1 (March 2003): - .
AMA ÖZTÜRK F . Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2003; 23(1): -.
Vancouver ÖZTÜRK F . Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Ses Eğitiminin Önemi ve Bireysel Ses Eğitimi Dersi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2003; 23(1): -.