The Relationship Between Education and Culture The Worry as to What Cultural Dimensions are to be transmitted to the Young Generation in Education
Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı

Gürcan ÜLTANIR [1]


The concepts of the culture and education exist in the related literature together. While defining education end explaining the functions of schools, the definition of culture is used. Cultural elements are transferred by means of education in this article, the concepts that are used the definitions of culture are dealt with. The relations these concepts and cultural elements have been explained. What the cultural dimensions to be given to the young generation are explained.
Kültür ve eğitim kavramları, eğitimle ilgili literatürde birlikte yer alırlar. Eğitim tanımlan yapılırken ve okulun görevleri açıklanırken, kültür tanımından yararlanılır. Kültür elementleri genç kuşaklara eğitim aracılığıyla aktarılırlar. Buradaki makalede, kültürün tanımlarında kullanılan kavramlar üzerinde durulmuştur. Bu kavramlar ile kültür elementleri arasındaki ilişkiler açıklanmıştır. Genç kuşaklara verilmesi gerekli olan kültür boyutlarının neler olduğu anlatılmıştır.
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: Gürcan ÜLTANIR

Dates

Publication Date : September 1, 2003

Bibtex @ { gefad90961, journal = {Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-9058}, address = {}, publisher = {Gazi University}, year = {2003}, volume = {23}, pages = { - }, doi = {}, title = {Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı}, key = {cite}, author = {ÜLTANIR, Gürcan} }
APA ÜLTANIR, G . (2003). Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 23 (3) , . Retrieved from http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6761/90961
MLA ÜLTANIR, G . "Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2003 ): <http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6761/90961>
Chicago ÜLTANIR, G . "Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2003 ):
RIS TY - JOUR T1 - Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı AU - Gürcan ÜLTANIR Y1 - 2003 PY - 2003 N1 - DO - T2 - Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - EP - VL - 23 IS - 3 SN - 1301-9058- M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı %A Gürcan ÜLTANIR %T Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı %D 2003 %J Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-9058- %V 23 %N 3 %R %U
ISNAD ÜLTANIR, Gürcan . "Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 / 3 (September 2003): - .
AMA ÜLTANIR G . Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2003; 23(3): -.
Vancouver ÜLTANIR G . Eğitim ve Kültür İlişkisi Eğitimde Kültürün Hangi Boyutlarının Genç Kuşaklara Aktarılacağı Kaygısı. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2003; 23(3): -.