Year 2004, Volume 24 , Issue 2, Pages 0 - 0 2004-06-01

Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi
A Suggestive Approach to How to Teach Literature in EFL Classes

Aslı Özlem TARAKÇIOĞLU [1]


Dil öğretim yöntemleri edebiyat öğretimine uygun olmadığı için dil öğretim sınıflarında edebiyatın nasıl öğretilmesi gerektiği uzun süre tartışma konusu olmuştur. Edebiyat öğretmenlerinin derslerini hazırlık, dilbilgisel tarama ve sunum olmak üzere üç ana bölümde planlamaları ve her bölümde edebi yetilerin gelişiminin yanı sıra öğrencilerin dil gelişimlerini hedef almaları dil sınıfları için en iyi edebiyat öğretimi metodu olarak öne çıkmaktadır. Anahtar Kelimeler
The question of how to teach literature in EFL classes has long been the center of hot discussions since language teaching methodologies are improper to literature teaching. It seems to be the best way for teachers of literature to plan their courses in three main phases namely preparation, linguistic survey and demonstration by keeping their concentration on the development of students\' linguistic skills along with the improvement of their literary competences at each step.
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: Aslı Özlem TARAKÇIOĞLU

Dates

Publication Date : June 1, 2004

Bibtex @ { gefad90914, journal = {Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-9058}, address = {}, publisher = {Gazi University}, year = {2004}, volume = {24}, pages = {0 - 0}, doi = {}, title = {Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi}, key = {cite}, author = {TARAKÇIOĞLU, Aslı Özlem} }
APA TARAKÇIOĞLU, A . (2004). Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 24 (2) , 0-0 . Retrieved from http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6759/90914
MLA TARAKÇIOĞLU, A . "Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2004 ): 0-0 <http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6759/90914>
Chicago TARAKÇIOĞLU, A . "Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2004 ): 0-0
RIS TY - JOUR T1 - Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi AU - Aslı Özlem TARAKÇIOĞLU Y1 - 2004 PY - 2004 N1 - DO - T2 - Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 0 EP - 0 VL - 24 IS - 2 SN - 1301-9058- M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi %A Aslı Özlem TARAKÇIOĞLU %T Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi %D 2004 %J Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-9058- %V 24 %N 2 %R %U
ISNAD TARAKÇIOĞLU, Aslı Özlem . "Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 / 2 (June 2004): 0-0 .
AMA TARAKÇIOĞLU A . Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2004; 24(2): 0-0.
Vancouver TARAKÇIOĞLU A . Dil Öğretimi Sınıfları İçin Bir Edebiyat Öğretimi Yaklaşımı Önerisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2004; 24(2): 0-0.