Year 2005, Volume 25 , Issue 3, Pages 163 - 177 2005-09-01

Evaluation of Preservice Primary School Teachers Information Literacy
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi

Mustafa BAŞARAN [1]


Aim of this study is to determine primary school teacher candidates\' information literacy level. In this study, information literacy concept, information literacy skills and importance of information literacy have been discussed. Then level of primary school teacher candidates\' information literacy, difficulties in using and presentation of information have been analyzed and presented with tables.
Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının bilgi okuryazarlığı durumlarını tespit etmektir. Çalışmada, bilgi okuryazarlığı kavramı, bilgi okuryazarlığı becerileri ve bilgi okuryazarı olmanın önemi tartışılmış; öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlığı düzeyleri, bilgiye ulaşmada, bilgiyi işlemede ve sunmada karşılaştıkları güçlükleri ve kullandıkları araç gereçleri belirlemek amacıyla uygulanan anket sonuçları, tablolar halinde verilerek yorumlanmıştır.
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: Mustafa BAŞARAN

Dates

Publication Date : September 1, 2005

Bibtex @ { gefad90831, journal = {Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-9058}, address = {}, publisher = {Gazi University}, year = {2005}, volume = {25}, pages = {163 - 177}, doi = {}, title = {Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi}, key = {cite}, author = {BAŞARAN, Mustafa} }
APA BAŞARAN, M . (2005). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 25 (3) , 163-177 . Retrieved from http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6755/90831
MLA BAŞARAN, M . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (2005 ): 163-177 <http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6755/90831>
Chicago BAŞARAN, M . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (2005 ): 163-177
RIS TY - JOUR T1 - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi AU - Mustafa BAŞARAN Y1 - 2005 PY - 2005 N1 - DO - T2 - Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 163 EP - 177 VL - 25 IS - 3 SN - 1301-9058- M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi %A Mustafa BAŞARAN %T Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi %D 2005 %J Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-9058- %V 25 %N 3 %R %U
ISNAD BAŞARAN, Mustafa . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 / 3 (September 2005): 163-177 .
AMA BAŞARAN M . Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2005; 25(3): 163-177.
Vancouver BAŞARAN M . Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2005; 25(3): 177-163.