Primary Language | tr |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Dates |
Publication Date : June 1, 2009 |
Bibtex | @ { gefad90675,
journal = {Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi},
issn = {1301-9058},
address = {},
publisher = {Gazi University},
year = {2009},
volume = {29},
pages = {353 - 377},
doi = {},
title = {Zihinsel Engelli Çocuklara Tane Kavramının Açık Anlatım ve Basamaklandırılmış Yöntemle Sunulmasının Farklılaşan Etkililiği},
key = {cite},
author = {Varol, Nihal}
} |
APA | Varol, N . (2009). Zihinsel Engelli Çocuklara Tane Kavramının Açık Anlatım ve Basamaklandırılmış Yöntemle Sunulmasının Farklılaşan Etkililiği. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 29 (2) , 353-377 . Retrieved from http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6744/90675 |
MLA | Varol, N . "Zihinsel Engelli Çocuklara Tane Kavramının Açık Anlatım ve Basamaklandırılmış Yöntemle Sunulmasının Farklılaşan Etkililiği". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (2009 ): 353-377 <http://www.gefad.gazi.edu.tr/en/issue/6744/90675> |
Chicago | Varol, N . "Zihinsel Engelli Çocuklara Tane Kavramının Açık Anlatım ve Basamaklandırılmış Yöntemle Sunulmasının Farklılaşan Etkililiği". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (2009 ): 353-377 |
RIS | TY - JOUR T1 - Zihinsel Engelli Çocuklara Tane Kavramının Açık Anlatım ve Basamaklandırılmış Yöntemle Sunulmasının Farklılaşan Etkililiği AU - Nihal Varol Y1 - 2009 PY - 2009 N1 - DO - T2 - Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 353 EP - 377 VL - 29 IS - 2 SN - 1301-9058- M3 - UR - Y2 - 2019 ER - |
EndNote | %0 Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Zihinsel Engelli Çocuklara Tane Kavramının Açık Anlatım ve Basamaklandırılmış Yöntemle Sunulmasının Farklılaşan Etkililiği %A Nihal Varol %T Zihinsel Engelli Çocuklara Tane Kavramının Açık Anlatım ve Basamaklandırılmış Yöntemle Sunulmasının Farklılaşan Etkililiği %D 2009 %J Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-9058- %V 29 %N 2 %R %U |
ISNAD | Varol, Nihal . "Zihinsel Engelli Çocuklara Tane Kavramının Açık Anlatım ve Basamaklandırılmış Yöntemle Sunulmasının Farklılaşan Etkililiği". Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 / 2 (June 2009): 353-377 . |
AMA | Varol N . Zihinsel Engelli Çocuklara Tane Kavramının Açık Anlatım ve Basamaklandırılmış Yöntemle Sunulmasının Farklılaşan Etkililiği. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2009; 29(2): 353-377. |
Vancouver | Varol N . Zihinsel Engelli Çocuklara Tane Kavramının Açık Anlatım ve Basamaklandırılmış Yöntemle Sunulmasının Farklılaşan Etkililiği. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2009; 29(2): 377-353. |