Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Editorial Board Contact Archive
...
Login
ISSN 1301-9058 | Period Tri-annual | Founded: 1985 | Publisher Gazi University |


***Dergimiz makale değerlendirme işlemlerini ve bütün iletişim süreçlerini sadece DergiPark sistemi üzerinden gerçekleştirmektedir. Dergimizin başka bir internet adresi bulunmamaktadır. İlginiz ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi***

Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD) eğitim alanlarında özgün araştırma makaleleri yayımlayan hakemli bir dergidir. Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında olmak üzere yılda üç kez yayınlanır. Tüm bilim insanlarının yazılarına açıktır.


Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1301-9058 | Period Tri-annual | Founded: 1985 | Publisher Gazi University |
Cover Image


***Dergimiz makale değerlendirme işlemlerini ve bütün iletişim süreçlerini sadece DergiPark sistemi üzerinden gerçekleştirmektedir. Dergimizin başka bir internet adresi bulunmamaktadır. İlginiz ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi***

Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD) eğitim alanlarında özgün araştırma makaleleri yayımlayan hakemli bir dergidir. Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında olmak üzere yılda üç kez yayınlanır. Tüm bilim insanlarının yazılarına açıktır.


Volume 41 - Issue 1 - Apr 26, 2021
  1. Okul Öncesi Dönemde STEM Yaklaşımı ve Bu Yaklaşıma Uygun Fen Etkinlikleri: Sahadan Görüşler
    Pages 1 - 24
    Tuğba ABANOZ, Ümit DENİZ
  2. Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı
    Pages 25 - 52
    Seraceddin Levent ZORLUOĞLU, Aydın KIZILASLAN, Mustafa SÖZBİLİR
  3. Türkiye’deki Öğretim Üyelerinin Covid-19 Küresel Salgın Sürecindeki Uzaktan Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
    Pages 53 - 89
    Hakan ALTINPULLUK
  4. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Toplumsal Cinsiyet Rolleri Açısından İncelenmesi
    Pages 91 - 113
    Şeyma BİLGİZ ÖZTÜRK, Aslı BALCI, İsmail AY
  5. Ortaokul Öğretmenlerinin Önerilen Sınıf-içi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarını Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Görüşleri
    Pages 115 - 151
    Abdulkadir BAYGÜL, Serkan BULDUR
  6. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri
    Pages 153 - 180
    Ekmel ÇETİN
  7. Konaklama Öğretmenlerinin Özel Eğitim Alanında Zorlandığı Konular, MEB’e ve Eğitim Fakültelerine Öneriler
    Pages 181 - 219
    Burcu ŞENER, Canan TANRISEVER
  8. Johann Friedrich Herbart’ın Eğitimde Özgürlük Düşüncesi
    Pages 221 - 249
    Özgün Şerif SAĞDIÇ
  9. Türkiye’de Örtük Program Üzerine Yapılmış Çalışmaların Analizi: Bir Meta Sentez Araştırması
    Pages 251 - 305
    Aysun ÖZTÜRK, Mehmet TAŞPINAR
  10. Danışman Mentorluk Rolleri: Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinde Aday ve Danışman Öğretmenlerin Görüşleri
    Pages 307 - 345
    Mehtap NAİLLİOĞLU, Ferudun SEZGİN
  11. Lise Fizik Öğretmeni ile Yürütülen Grup Mentorluk Uygulamalarının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkileri
    Pages 347 - 378
    Ayşegül SAĞLAM ARSLAN, Alpaslan ŞAHİNOĞLU
  12. Türkiye’de 2015-2020 Yılları Arasında Pedagojik Alan Bilgisi ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
    Pages 379 - 413
    Volkan SAYIN, Şafak ULUÇINAR SAĞIR, Murat ERMİŞ
  13. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
    Pages 415 - 439
    Cennet GÖLOĞLU DEMİR
  14. Farklı Eğitim Kademelerindeki Öğretmenlerin Görev ve Sorumluluklarına İlişkin Algıları
    Pages 441 - 475
    Vicdan ALTINOK
  15. İlişkisel Kültürel Kuram ve Kavramlarının Türk Kültürü Açısından Değerlendirilmesi
    Pages 477 - 495
    Faruk Caner YAM
  16. Ortaokul Türkçe Derslerinde Yansıtıcı Düşünme Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Uygulamaları
    Pages 497 - 524
    Cafer ÇARKIT, Yasin İPLİK
  17. Zenginleştirilmiş Eğitim Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Ders Başarılarına Fene Yönelik Tutumlarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi
    Pages 525 - 549
    Şahin İDİN, Cemil AYDOĞDU
  18. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Pages 551 - 569
    Serpil RECEPOĞLU
  19. İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediği Metni Anlamasında Müzikal Nüans ve Ritmik Kalıpların Etkisi
    Pages 571 - 599
    Gökhan EM, Sadık YÖNDEM
Indexes and Platforms